Christelijke film ‘Gods naam is veranderd?!’ Clip 5 – Alleen door Gods nieuwe naam te aanvaarden kan er gelijke tred worden gehouden met de voetstappen van het lam

Alleen als wij met een oprecht hart bidden in de naam van Almachtige God, kunnen we tijdens de rampen worden beschermd.

  • Christelijke film ‘Gods naam is veranderd?!’ Clip 5 - Alleen door Gods nieuwe naam te aanvaarden kan er gelijke tred worden gehouden met de voetstappen van het lam

Ten gevolge van het coronavirus waar in principe de hele wereld op dit moment last van heeft, ondervinden vele mensen allerlei praktsche problemen. Zij verliezen bijvoorbeeld hun baan en hebben daardoor geen eten meer. Daarnaast zijn mensen ook bang om besmet te worden met dit virus. Om die reden bidden veel mensen huilend en in tranen tot de Heer. Ik weet niet of je al aan het volgende hebt gedacht: “We bidden tot de Heer. Waarom voelen we alleen niet de aanwezigheid van de Heer en worden we niet door de Heer beschermd?”


In feite is de belangrijkste reden dat de tijden zijn veranderd: Tegenwoordig leven wij niet langer in het Tijdperk van Genade, maar in de laatste dagen. De Heer Jezus is al in het vlees gekomen en naar de wereld gekomen om een nieuw werk uit te voeren. God heeft een nieuwe naam – Almachtige God. Alleen als wij Gods nieuwe werk accepteren en bidden in God nieuwe naam, kunnen we door God worden geprezen en hebben wij de kans om in de rampen door God te worden beschermd, anders zullen we door Hem worden afgewezen. Als u hier meer over wilt weten, kijk dan naar ‘Gods naam is veranderd?!’ Clip 5 – Alleen door Gods nieuwe naam te aanvaarden kan er gelijke tred worden gehouden met de voetstappen van het lam’ U zult ontdekken dat de profetie vanuit Openbaringen al is vervuld. Almachtige God is de nieuwe naam van de terugkeer van de Heer! Mogen we Zijn werk en voetstappen volgen, om Zijn redding van de laatste dagen te verkrijgen!

Christelijke film ‘Gods naam is veranderd?!’ Clip 5 – Alleen door Gods nieuwe naam te aanvaarden kan er gelijke tred worden gehouden met de voetstappen van het lam

In religieuze kringen prediken pastors en voorgangers regelmatig tot gelovigen dat de Heer Jezus is gekruisigd voor ieders zonden en dat de mens is verlost van de zonde. Ze prediken dat als iemand de Heer Jezus verlaat en gelooft in Almachtige God, dit neerkomt op een daad van verraad tegen de Heer Jezus en geloofsverzaking. Zijn dit werkelijk de feiten? Toen de Heer Jezus destijds kwam om Zijn werk te doen, werden de mensen die de tempel verlieten en de Heer Jezus volgden niet ook veroordeeld door de Joodse farizeeën omdat ze de God Jehova verrieden? Is het aanvaarden van Gods nieuwe werk dan geloofsverzaking en een daad van verraad tegenover God? Of houdt het in dat je volgt in de voetsporen van het Lam en dat je gered wordt door God? Deze zaken zullen we samen onderzoeken in deze korte video.

Wij bevelen u aan om meer prachtige christelijke video’s, klik dan op deze link: Christelijke films

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s